Условия за доставка

Как да поръчам?

Изберете желаните продукти, като използвате търсачката – в черната лента горе вдясно от менютата.

Снимка на търсачката

Когато харесате продукт, натиснете черния бутон КУПИ и по този начин избраният от Вас продукт се добавя в количката.

Най-отдолу ще се появи прозорец, който ще покаже съдържанието на количката Ви.

След като сте избрали всички желани продукти, огледайте съдържанието на количката (отиди на КОЛИЧКА) и финализирайте поръчката, като натиснете бутона НАПРАВИ ПОРЪЧКА.

Отваря се страница, където трябва да въведете контактни данни. Ако срещате затруднения, моля, не се колебайте да се свържете с нас на телефон 0887 554 661.

Внимание! Това е моментът да ни оставите съобщение, ако имате някакви по-специални изисквания относно заявката, като използвате полето БЕЛЕЖКИ КЪМ ПОРЪЧКАТА.

След като се уверите, че сте попълнили коректно всички данни и сте добавили всички желани продукти, може да финализирате поръчката, като натиснете черния бутон НАПРАВИ ПОРЪЧКА.

Внимание! Задължително ще получите имейл, че сте направили поръчка! Ако в пощенската Ви кутия няма имейл за потвърждение, моля, проверете в спам папката. Ако и там няма нищо, вероятно не сте успели да финализирате поръчката. Затова проверете съдържанието на кошницата си отново. Ако срещнете някакви затруднения, моля, свържете се с нас на телефон 0887 554 661 за съдействие.

Как обработваме заявките?

Имате възможност да направите своята поръчка 24 часа в денонощието в удобно за Вас време. Ние обработваме всички заявки в рамките на следващия работен ден.

Например:

  • Заявки, пристигнали в събота и неделя, се обработват и изпълняват в понеделник или в първия работен ден в случаите, когато понеделник е официален почивен ден. Обработена в понеделник поръчка пристига при Вас във вторник.
  • Заявки, пристигнали след 10:00 часа сутринта в понеделник, се изпълняват във вторник или в първия работен ден, ако вторник е официален почивен ден. Това означава, че ще получите пратката в сряда, ако вторник е работен ден.

Важно! Винаги очаквайте обаждане от нас за потвърждение на поръчката. Обажданията се извършват в момента, в който Вашата заявка е обработена, приключена и предстои изпращане. Може да очаквате доставката на следващия работен ден (или в събота до обяд) след потвърждение на поръчката по телефон.

 

Доставка

Доставките извършваме с куриерска фирма „Рапидо“ до адрес или до офис и с фирма „Еконт“ до офис. Очаквайте доставка на своите поръчки на следващия работен ден след потвърждение на заявката Ви по телефона (ще получите обаждане от нашия екип).

За заявки, потвърдени в петък, може да очаквате доставка в събота до обяд или в понеделник, в рамките на работния ден.

Ако желаете да доставим Вашата пратка до офис на куриер, моля, изберете най-удобния за Вас офис на „Рапидо“ или „Еконт“. По този начин ще получите пратката в удобно за Вас време.

 

Начини на плащане

 

Може да платите своите поръчки по банков път или с наложен платеж при доставка.

Банковата ни сметка е

Банка: Райфайзен Банк

IBAN: BG03RZBB91551007014733

BIC: RZBBBGSF

Получател: Румитнес ЕООД

 

Очаквайте скоро и възможност за онлайн плащане (с кредитна или дебитна карта).

Отказ от поръчка

Ако решите, че не желаете да изпълним Вашата поръчка, моля, изпратете ни имейл на shop@vdahnovenia.bg.

Също така може да откажете поръчката при обаждането за потвърждение от наша страна.

Ако все пак решите да откажете поръчката, след като сте я потвърдили и тя Ви е била доставена, но поради някаква причина не отговаря на Вашите изисквания, може да го направите, като ни я изпратите обратно. В този случай транспортните разходи за връщане на пратката до наш адрес са за Ваша сметка. Ние ще възстановим сумата по Вашата поръчка, след като се уверим, че продуктите са с ненарушена цялост, не са отваряни и/или повредени.

Не забравяйте, че ние разчитаме на Вашата коректност, така както вие разчитате на нашия професионализъм! Благодарим Ви за разбирането!

Продуктите в пратката ми са повредени, счупени и/или протекли.

В случай, че след като отворите пратката си установите нарушена цялост и/или счупване на някой от продуктите вследствие на транспортна повреда, моля, свържете се незабавно с нас.

Всички пратки, които изпращаме, са прилежно опаковани, обезопасени и маркирани като чупливи, но въпреки това понякога се случва да бъдат увредени при транспортирането им.

Ние не носим отговорност за доставяне на пратките в перфектен вид, тази отговорност гарантира куриерската служба, с която сме доставили пратката Ви, затова моля, пазете и приложете получените при доставката документи.

В случай на доставка на продукти с недобър търговски вид вследствие на транспортирането им, моля да върнете възможно най-скоро същите до наш адрес, за да можем да възстановим повредените стоки.

Искам да променя адреса за доставка

Имате тази възможност, като отбележите коректните данни в профила си.

Ако сте пропуснали този момент, може да смените адреса за доставка в момента, в който наш служител се свърже с Вас за потвърждение на поръчката Ви.

Ако все пак изникне нещо непредвидено и се наложи промяна на адреса за доставка, след като заявката Ви вече е обработена от нас и е предадена на куриер, може да уговорите промяната на адреса за доставка с куриера.

Помнете, че имате право на едно безплатно пренасочване на доставката, т.е. промяна на адреса за доставка, ПРИ ВСЕКИ КУРИЕР. Неудобството в случая е, че ще трябва да изчакате един работен ден, за да получите поръчката си.

Внимание! Ако сте поръчали малотрайни продукти от сайта ни, нито ние, нито куриерът носим отговорност за тяхното разваляне, в случай че сте пренасочили поръчката или не сте я потърсили навреме, ако доставката е била до офис на куриерската служба.